Založ si blog

Kto je to kacktusssík a Puppuššško, natan a Ringel, a niektorí ďalší „intelektuáli“?

Nemám možnosť reagovať na opovržlivé poznámky niektorých diskutujúcich. A to preto, lebo mi to portál blog.pravda.sk nedovolí. Ak mám jedno heslo na písanie článkov, to mi nedovoľuje zapájať sa do diskusie. Nerozumiem prečo? Ak by som chcel, tak by som musel uviesť aj moje druhé telefónne číslo a druhú emailovú adresu. Ale mnoho krát by som na primitivizmy niektorých diskutujúcich ani nereagoval, pretože v ich poznámkach snažiac sa o urážku mojej osoby dehonestujú sami seba. A tak som si vytvoril svoj imaginárny obraz o týchto diskutujúcich.

Takže, kto je kacktusssík?

Predstavujem si ho ako iba 155 -160 cm vysokého vychrtlého, zanedbaného chlapa, s veľmi smradľavými nohami, zhrbeného, v tvári škaredého človeka s naoko príjemným pohľadom, o ktorom, keď ho stretnete, ak si ho vôbec všimneme, tak by sme v živote nepovedali, že môže byť tak vulgárny a primitívny s meniacimi sa názormi, ako sa prejavuje. Rovnako, ako nepoviete o hrubokrkom telesne vypestovanom vrahovi Accorda, že je priateľský, milý a nenásilný, ako ho na súde vykresľovali jeho kamaráti. Kacktusssík nečíta knihy a nosí určite veľmi silné dioptrické sklá v rámoch okuliarov, pretože každú voľnú chvíľu povrchne venuje internetu a jeho senzačným kecom,. Nemá ani kamarátov. Jeho vek podľa vyjadrovania sa a názorov odhadujem do 30 rokov. Je to typický výplod nášho slabého porevolučného školstva, ktoré neposkytne žiakom mnoho podstatných dejepisných a ďalších vedomostí a už vonkoncom nie logiku, aby sa mohli vrcholne uplatniť v živote. Možno tento anonym aj dokončil strednú školu, ale jeho uplatnenie v živote ho frustruje. Nie je to ani chlap, ktorý by svojím nevzhľadom dokázal osloviť nejakú dámu a má bezvýznamné uplatnenie v zamestnaní, kde musí byť absolútne slušný a musí na slovo poslúchať svojho nadriadeného. A táto frustrácia v ňom zanecháva veľkú túžbu sa uplatniť a byť stredobodom pozornosti za každú cenu. A to dokáže iba ako anonym, nie ako adresný človek. Ak by sa predstavil, všetci by ním opovrhovali za to, čo píše a aj jeho najbližší kolega, ktorý jediný s ním rovnostársky komunikuje, by ho začal ignorovať. Preto uráža vo svojich príspevkoch každého, kto na rozdiel od neho dokáže aj čosi rozumné napísať. Nebojte sa, nie je to agent, ani platený troll, je to zakomplexovanec žijúci v nezáujme ostatných. A myslím si, že nie je ani poriadny chlap. Ak k tomu pridáme jeho už spomínanú „ohromujúcu“ výšku a vychrtlosť, tak je pre ženy bezcennosť bez charizmy. Nepomáha mu ani módny islamistický porast na tvári. A to je naozaj veľmi frustrujúce. Určite preto, aby aspoň nejako zaujal, chodí módne zarastený, ala náš premier, len aby zapadol do módneho davu. Na jeho invektívy reagovať nemienim.

Puppuššško je, podľa vyjadrovania sa, pravdepodobne ďalšie označenie kacktusssíka. Je to rovnaký slovník, keď píše jeden, nepíše druhý. Ak si chcete nájsť články oboch, tak sa zobrazí nápis žiadne výsledky. To potvrdzuje, že mozgovňa oboch, lepšie povedané jedného človeka sa skrýva za jedného zakomplexovanca, ktorý nemá fantáziu, nápady ani kreativitu. Jeho mozog reaguje iba na pudové akcie, kde cíti príležitosť sa prejaviť. Už samotné nicky predstavujú jeho inteligentnú bezfantázijnú plytkosť.

natan alias Ringelto je človek s veľkými znalostnými medzerami. Jeho reakcia na môj článok o Kiskovi, kde napísal: „…cesky prezident Zeman sa snazi o prijatie v Bielom dome neuspesne uz roky…a tiez ho tam nepustili ani na toaletu.“ Pravda je niekde inde anonym natan. Ešte dobre, že zatiaľ neviem, kto ste – hanbili by ste sa a chodili po kanáloch za nevedomosti. Miloš Zeman už v roku 2001 ako český premiér Biely dom navštívil a pamätné je jeho fajčenie v oválnej pracovni so slovami americkému prezidentovi, Bushovi ml. Zeman dostal tesne predtým čestné občianstvo Texasu, odkiaľ pochádza aj Bush. A so slovami, že Texasania si majú vzájomne vyhovieť, si zapálil v oválnej pracovni. A dodal, že keď tu mohla fajčiť asistentka Levinská, tak môže aj on. A navyše ho Trump pozval na návštevu, ktorá by sa mala uskutočniť v tomto roku. Možno už v apríli, alebo v septembri, októbri. Nuž, od pása sa strieľať dá, ale presne dokážu zasiahnuť cieľ iba Clint Eastwood, Chuck Norris a James Bond, ale iba vo filmoch, anonym natan alias Ringel. Význam jeho druhého anonymného názvu je významovo podobný. Dokumentuje to aj štýl písania a rovnaké výčitky voči mojej osobe, ale aj rovnako bezduché čítanie mojich príspevkov. Jeho tabuľkový prehľad o mojich percentách nezodpovedal skutočnosti, takže ešte raz pre zaostalý slamený mozog Ringela!!!

Počet obyvateľov Slovenska je momentálne 5 438 101

Počet oprávnených voličov v druhom kole 4 419 883

Čaputová získala v druhom kole 1 056 582 hlasov

4 x 1 056 582 = 4 226 328 čiže menej ako štvrtina oprávnených voličov

5x 1056 582= 5 282 910 čiže menej ako pätina obyvateľov Slovenska.

Ringel, je to také jednoduché zrátať, preto som Vám to takto ako v pomocnej škole vysvetlil.

Vy ani Natan, teda opäť Vy, nedokážete streliť ani capa! Rovnako, ako neviete ani poriadne čítať, keď dokážete zo seba vykydať, že som napísal, že neviem rátať roky a čísla. Ale Vy ste tak labilný, že si dokážete prečítať iba tri riadky, potom tri nevnímate (dlhé spracovávanie prvých troch) a prečítate zase tri riadky. Vaša mozgovňa vynecháva, inak by ste takú hlúposť nenapísali. O tom, že sa množstvo štátnych zamestnancov dostalo na dlažbu som napísal v súvislosti s NDR. Ale Vy ste mozgovo prázdny človek, lebo ani neviete, čo bolo NDR. To nie je skratka Nitra, Dobšíná, Ružomberok, anonym natan. Vy viete, prečo ste anonym. Pretože kobylka či komár majú oveľa vyššiu kapacitu mozgu, ako Vy. Vaša nenávisť a závisť nepozná hraníc, pretože ste v živote nikdy nič rozumné nedokázali. Máte na mňa spadené už dlhšie. Pretože už vyše desať rokov opakujete ako verklík to isté klamstvoo motoristickej relácii pod rôznymi nickmi. Možno, že som vám zviedol priateľku, alebo manželku a dodnes to nedokážete preglgnúť. Možno nie ste ani chlap, ale iba tlsté, koktavé, pomstychtivé závistlivé, zakomplexované indivíduum, ktoré sa realizuje písaním hlúpostí, aby vzbudil pozornosť. V reálnom živote si natana, alebo Ringela asi nikto nevšimne. Obe prezývky predstavujú človeka NULA, ktorí určite blicoval na hodinách dejepisu a matematiky a dnes sa hrá na vyspelého historika a samozrejme počítačového mága. Natan s Ringelom, táto stránka nie je o prijatí do zamestnania, aby ste vypisovali bludy ako v motivačnom liste!

A ďalším bludom, ktorý napísal už vyššie spomínaný kacktusssik kopírujem citáciu: „Prezident SR Andrej Kiska bol prijatý prezidentom USA B. Obamom a jeho manželkou počas jeho návštevy v USA 25.-26.9. 2014!!!!!“

Pravda je trochu inde anonym kacktusssik. Kiska nikdy nebol v Bielom dome a Obama ho ako prezidenta nikdy neprijal v oválnej pracovni!!! Obama si s ním iba zdvorilostne podal ruku a odfotografovali sa v OSN, kde Kiska rečnil, ale v porovnaní s prejavom Zemana som sa hanbil, že máme takého prezidenta, ktorý nič konkrétneho a prevratného, čo si vyžaduje pôda OSN, neprečítal.

Je viacero, ktorí nemajú čo napísať k téme, a tak urážajú. Dočítal som sa, že som maďar, žid, súdruh, platený troll, SMERák, agent ŠTB, slabý novinár, a čo ja viem, čo ešte. Vyvracať to nebudem, nemá to ani zmysel. Anonymné urážky na základe povrchných vnemov a bez faktov ma nezaujímajú. Je to len zbabelé osočovanie a psychická ejakulácia spomínaných Nulových osôb a aj niektorých iných viacerých debatujúcich, ktorí nestoja ani za slovo, tobôž nie riadok.

Ak by som chcel a mal záujem zistiť, kto sa za spomínanými nickmi skrýva, určite by to moje hackerské kanály zistili do slabej hodinky. No títo bezvýznamci mi nestoja za to, aby som zdvihol telefón a dozvedel sa, kto sa skrýva za primitívnymi označeniami – teda konkrétnymi nickmi. Určite by som tam našiel aj takých, ktorí sa so mnou veľmi radi už aj porozprávali a tvárili sa, ako moji najlepší kamaráti.

Do revolúcie som si naivne myslel, že to milé správanie sa je ozajstné. Jednoducho som veril všetkým ľuďom. No, potom ma život naučil. Dôvodom na takéto myslenie (never každému) je aj konkrétny prípad potom, keď ma Žaluď a spol. dokopali. Jeden môj dobrý známy, skôr kamarát nie raz v mojej prítomnosti nadával na dnes už mŕtveho Žaluďa (priezviskom Steinhūbel, ktorý ma na verejnosti pred 1 svedkyňou a 100 slepými nesvedkami skopal aj so svojimi dvoma kumpánmi Farkašom a Čučanovom, 1. mája 1990 preto, lebo som o ňom uverejnil reportáže ako veksluje) všetkými možnými nadávkami. No, ale po čase som sa dozvedel, že v čase, keď sa Žaluď skrýval v Prahe, pretože ho hľadala polícia, práve prostredníctvom domáceho telefónu tohto môjho „kamaráta“ kontaktoval Žaluď svojich ľudí v Bratislave, ktorý chodili do jeho bytu na Heydukovej ulici. Navyše jeho žena ako koncipientka (nie však na praxi u Žaluďovho advokáta) neskôr nezákonne navštívila Žaluďa vo vyšetrovacej väzbe v Justičnom paláci a donášala mu. Aj ona sa v mojej prítomnosti rozhorčovala nad tým, čo mi Žaluď spravil. Škoda, že si neviem v rýchlosti spomenúť na mena týchto manželov. Takže vážení, o tom je život. Pravda sa nenosí. Dennodenne žijeme v klamstve, klameme, a popritom sa aj sami klameme, a necháme sa oklamať, pretože je to oveľa výhodnejšie z egoistického hľadiska, ako sa klamstvu postaviť!

Vážení anonymní debatujúci: „Prečo sa bojíte zverejníť svoje mená, keď na mňa osobne útočíte? Hanbíte sa za to, ako sa voláte, hanbíte sa za svoj pôvod, hanbíte sa, že Váš život sú samé podvody, špinavostí, lož, nečestnosť, svinstvá, ktoré by mohli vaši známi odhaliť, alebo sa celkom hanbíte za seba, alebo sa bojíte, že by som Vám fľusol do tváre?“ Americkí indiáni tomu hovorili: „Ste zbabelí skunkovia!“ Áno, súhlasím s tým, že zanechávate po sebe totálny smrad a nepomôže Vám ani kúpeľ vo voňavej pene, pretože tá sa po dotyku s vaším zmýšľaním a primitivizmom zrazí ako montážna pena a premení na ešte silnejší zápach tchora. Už sa teším na tie ďalšie reakčné smrady, čo zo seba vypudíte. Aspoň bude čo čítať a na čom sa smiať. Verím, že urážok na moju osobu bude dosť a opäť sa niečo nové o sebe dozviem a rozšíri to moje poznanie!!! Tak do toho kacktusssík, alias Puppuššško a natan alias Ringel. Teším sa na vaše prázdne, bezfaktové a predovšetkým úbohé reakcie na môj názor a na moju osobu!

Pavel Jacz

P.S.

Okrem spomínaných špičkovo reaktívnych a nenávistných a vulgárnych debatujúcich sú aj niektorí ďalší, ktorí majú svoj vlastný názor, ktorý im neberiem. Ja ho rešpektujem. Majú naň právo. Častokrát aj správne udrú vo svojich blogoch, či poznámkach. Niekedy si však neodchýlia klapky na svojich očiach a nedokážu vidieť veci v súvislostiach, preto je ich názor v niektorých veciach veľmi jednostranný a ako vyplýva z nasledujúcej diskusie, neprijateľný medzi diskutujúcimi. Budú neustále tvrdiť v niektorých veciach somarinu, o ktorej nás chcú neochvejne presvedčiť, aj keby padali nie tanky, ale kompletne vyzbrojené lietadlové lode. Sú také štyri frekventované mená, ktoré vytŕčajú – Pia-anima, Malinova, Kormidlo, alebo Luterán, pričom okrem Pia-animi, dokážu ostatní traja svoje myšlienky aj zceliť a spísať do článku a často aj zaujímavého, ktorý si rád prečítam. Títo aspoň napíšu aj blog, na rozdiel od kacktusssika, alias Puppuššška, Ringela alias Natana i Pia-animi (odporúčam tejto dáme preštudovať si poriadne podstatu socializmu, pretože jej hodnotenie je veľmi tendenčné a nech si trochu preštuduje aj to, prečo Československú korunu (krytú zlatom a aktívami!) nechceli prijať do Medzinárodného menového fondu a dnes je nekryté Euro zameniteľné po celom svete,). Ja rešpektujem ich názor, niekedy sa aj pobavím. Ale musím povedať, že dosť často ich logika má aj hlavu a pätu. Títo traja Malinová, Kormidlo i Luterán zväčša vyvolávajú bohatú diskusii, v ktorej sa vždy realizujú najmä tí zakomplexovanci, o ktorých je tento môj postreh.

Pani ministerka Šimkovičová oddeľte prosím Slovenský rozhlas od Slovenskej televízie.

05.04.2024

Začnem z celkom inej strany. Mnohí z vás určite videli film Vtedy na západe. Niektorí aj viac krát. Čo sa týka spracovania audiovizuálnej tvorby ho považujem za jedno z najlepších filmových diel. Je to vysoká škola audiovizuálneho spracovania. Správne obrazovo-zvukové dielo informuje 70-timi percentami obrazom a 30 percent zostáva na reč, ruchy a hudbu. A film Vtedy na [...]

Ako ma televízie TA3, JOJ24 a RTVS24 hlboko sklamali.

28.03.2024

Prvá slovenská spravodajská televízia TA3 začala vysielať 11.septembra 2001 a celý deň sa venovala najväčšiemu teroristickému útoku v USA, ktorý v predstihu pred plánovaným začiatkom odštartoval vysielanie TA3. Potom prišli ďalšie tragédie a teroristické útoky a TA3 tak, ako aj všetky ostatné spravodajské televízie vo svete, po celý deň vysielala aktuálne správy z [...]

„Geniálne či genitálne“ progresívne výroky progresívcov Štefunka a Korčoka. Hotový úžas! ! !

15.03.2024

Po ťažkompádnom rozhýbaní sa začínajú v debatných reláciách prezentovať predstavitelia najsilnejšej opozičnej strany PS. Je vlastne šťastím, že sa nepotvrdili výsledky asi dobre zaplatených volebných exitpolov, lebo by to tu vyzeralo tak, ako v predchádzajúcom volebnom období. Možno ešte horšie. Počuli sme od volieb už mnoho slovných perličiek z úst „elity“ [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.