Založ si blog

Prvý dnešný prvoaprílový žart stihli elektárne – Blakcout v celej štvrti. , druhý Čaputová a tretí Pčolinský.

Asi 50 minút po polnoci mi zrazu všetko v byte zhaslo. Moja prvá reakcia bola pozrieť sa von oknom, či je tma aj na ulici a v okolitých domoch, aby som sa zameral na svoje poistky. Tma bola všade. A tak som v sprievode batérie vzal psa so svietiacim obojkom na prechádzku a zatelefonoval som na poruchy ZSE. Vyzváňalo to asi 8 minút. Chápal som, že veľa ľudí muselo telefonovať, pretože, ako som videl, celá oblasť od hradu až po Slavín v Bratislave, sa topila v tme. Predpokladám, že to bola skoro polovica Starého mesta. Povedal som si stáva sa. Asi veľká porucha, niečo hlavné vypadlo. Po ôsmych minútach sa mi ohlásil vystrašený operátor poruchovej (predpokladám, že asi po prvý raz zažil nejakú poruchu).

Tak som mu oznámil, že celú štvrť zaliala tma a popísal som mu to, kde sa nachádzam, čo som videl. Predstavil som sa na úvod. Na to sa ma opýtal, kde bývam? Tak som mu povedal ulicu a mesto a to i napriek tom, že pokým som sa prihlasoval, musel som vyťukať Poštové smerovacie číslo do prihlasovacieho automatu. Takže mu to tam muselo svietiť. Na to sa ma opýtal, kde bývam, tak som mu povedal, že nemám elektrinu nielen ja, ale celá štvrť, tak čo to má s tým spoločné. Tu ide o poruchu niečoho väčšieho. Ani nie domu, ani bytu, ale celej štvrte. Vraj on musí vedieť, kto mu volá. Priznám sa, že ma to rozladilo a tak som mu prvoaprílovo neuviedol , že sa volám Igor Matovič a sedím na úrade vlády, lebo aj ten bol zahalený v tme. A mňa z neho vyháňajú a nemôžem sa baliť. Možno by ho to trochu nakoplo, alebo by sa ešte viac zostresoval.

Od dotyčného operátora – novica chlapčeka s roztraseným hlasom a naivnými reakciami som chcel iba vedieť či o poruche vedia a či ju opravujú a kedy ju opravia. Tri základné otázky, na ktoré som chcel odpoveď a nemuseli by čakať ďalší telefonujúci pri mnohominútovom vyzváňaní. Preto som pochopil to 8 minútové vyzváňanie na dispečing porúch. Keď som sa ho pýtal, na čo potrebuje moje meno a adresu odpovedal., že to potrebuje zaevidovať. Mal udané poštové smerovacie číslo, na úvod som sa mu predstavil (hovory sa nahrávajú) a volal som z ulice, ktorá bola zhruba v strede vypnutej štvrti.

Operátor ma informoval, že niečo zaznamenali a poslali tam opravárov. Informáciu o tom, kde sa to stalo a kedy to opravia mu asi nové mlčiace opatrenia zo „strategického významu“ – veď nepriateľ nikdy nespí, nedovoľovali vyzradiť. Takže celý telefonát bol zo strany operátora informačný prd. Namiesto základných informácií ,kvôli ktorým som telefonoval, som nedostal, naopak musel som sa spovedať ja zo seba informátorovi. Čo ak by sa ma lekár pri smrteľnom zranení vypytoval na to, či mám aj auto, či bývam na prvom poschodí, či si obliekam na plesy frak, alebo smoking? A medzi tým by som upadol v tom lepšom prípade zbytočne do niekoľko mesačnej kómy.

Rozmýšľam nad tým, načo je nám takáto poruchová linka Západoslovenských elektrární, kde sa nič nedozviem a musím sa spovedať!!!

Výpadok elektriny bol čosi vyše polhodinku, nič strašné. Poruchy sa stávajú, ale informácie nulové. Ale to s prihliadnutím na 1. apríl beriem ako slušný vtip, oveľa slušnejší a humornejší, ako sa stal prvoaprílový po 10.hodine v prezidentskom paláci, po ktorom sa už väčšina členov vlády môže po roku hrdiť titulmi dvojnásobní ministri. Korunku prvoaprílovému žartu si nasadilkl poslanec Pčolinský, keď odpovedal na rôzne otázky ohľadom neobsadeného miesta ministra práce a rodiny ako verklík “SME -rodina prehodnocuje kandidáta na post ministra práce a rodiny.“ Všetkých divákov pasoval za žiakov osobitnej školy. Výborne veď je 1. apríl!Ako povedal náš jediný Matovič – „Nebojte sa bude dobre!“ Najmä so žartami a nielen prvoaprílovými. Tie nás už rok bavia a zlepšujú nám psychiku v koronovoskom väzení.

Pavel Jacz

INZERÁT: Zháňam pre Lojzka Hlinu 10 oviec a 10 krásnych žien. Zn. Využitie času.

20.04.2024

Keď sa človek nudí, tak zväčša niečo nové vymyslí. Géniovia objavia nový vedecký jav či súvislosť a hlupáci sprosté chujády. Predpokladá to však aj používanie nejakej narkománie, ktorú študentom odporúčal podpredseda Progresívneho Slovenska Truban. Vtedy nám mozog podľa Trubana pracuje nad mieru normálneho rozmýšľania a dokáže výnimočné veci. A tak sa [...]

Pani ministerka Šimkovičová oddeľte prosím Slovenský rozhlas od Slovenskej televízie.

05.04.2024

Začnem z celkom inej strany. Mnohí z vás určite videli film Vtedy na západe. Niektorí aj viac krát. Čo sa týka spracovania audiovizuálnej tvorby ho považujem za jedno z najlepších filmových diel. Je to vysoká škola audiovizuálneho spracovania. Správne obrazovo-zvukové dielo informuje 70-timi percentami obrazom a 30 percent zostáva na reč, ruchy a hudbu. A film Vtedy na [...]

Ako ma televízie TA3, JOJ24 a RTVS24 hlboko sklamali.

28.03.2024

Prvá slovenská spravodajská televízia TA3 začala vysielať 11.septembra 2001 a celý deň sa venovala najväčšiemu teroristickému útoku v USA, ktorý v predstihu pred plánovaným začiatkom odštartoval vysielanie TA3. Potom prišli ďalšie tragédie a teroristické útoky a TA3 tak, ako aj všetky ostatné spravodajské televízie vo svete, po celý deň vysielala aktuálne správy z [...]

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.