Založ si blog

Matovič je scenárista bez dejového konca. Stáva sa z neho novoobjavený exotický živočíšny druh – hrošopleťový had Zmátkop. č.

Prečo som ho nazval scenárista. Dôvod na to mi dali stredajšia plačovka a štvrtková „sebareflexia“ pri jeho odvolávaní. Obe obhajoby začal, ako veľkí scenáristi. Ohromujúcou mafiánsko smeráckou zápletkou, ktorú spustil na novinárov, poslancov a teda aj divákov. Nezabudol v úvodnom slove spomenúť všetky hriechy SMER-u, aby navodil správnu nasraatmosféru. Pri novinároch mu to u časti nepomohlo, pri poslancoch mu to bolo jedno, pretože Ústredno-výborová koaličná rada pochopila, že existujú dva rozličné pohľady na svet (podľa toho, či je náš, alebo cudzí) a pod naším zatiaľ diktátoríkom nemohla rozhodnúť inak, ako kollárovsko-gröhlingovsky, pretože pred prglgnutím obrovského kameňa s ostrými hranami si museli aspoň desať krát štrngnúť s Hylakom s označením „najforte“. A ani sa nečuduj svetu, strávili to s porozumením k spokojnosti seba samo-všetkých.

Úvody svojich scenárov teda zvládol dobre. Jadro deja však začínalo uspávať. Vykrúcačky nemá rád nikto a s hrošou kožou na ksichte sa krútil ako had Zmátkop.č a jednoduchšie Mátop.č. Očarili ma najmä jeho múdre a prezieravé slová: „Keď chce niekto niekoho morálne súdiť, musí sa aj morálne správať“! Táto vetička má veľký význam, ale nie z úst človeka, ktorý morálku oblepuje svojimi priehľadnými, alebo zafarbenými nálepkami podľa toho, ako mu to vyhovuje. Aj jeho ďalšie slová zneli určitou pravdou „Žil som s vedomím, že nemám v diplomovke prešľap. Myslel som si, že všetko je ok“!!! vraj to potvrdzoval článok Nejedlého sz roku 2012.

Áno, určite si to myslel. Ak si nechám urobiť elektrické vedenie, či plynové potrubie v byte, myslím si rovnako, že je je všetko ok. Pokým mi zo skratu nevyhorí byt, alebo nevyletí dom do povetria. Záleží na to, aký odborník to urobí.Veď ja o tom nemám ani šajny!

Spomeniem slová poslanca Tomáša z parlamentu, ktoré zopakoval niekoľko krát.: „Matovič vedel, že kopíruje, Matovič vedel, že to nie je jeho práca, Matovič vedel…..“ A ja tvrdím, že nevedel. Vychádzajúc z toho, čo povedal pred novinármi a ako reagoval na otázky, tvrdím, že Matovič nevedel vobec nič o diplomovej práci! A nemal ani odkiaľ vedieť! Viem, ako som sa nadrel na diplomovke o žijúcom významnom športovom novinárovi, o ktorom nebol v literatúre ani riadok a z 350-tich strán som musel skoro 200 vyhodiť, aby práca neprekročila limit 180 strán. A to bolo veľmi ťažké. A popri tom som štyri až päťkrát týždenne pripravoval reportáže do športového televízneho spravodajstva. Viem, ako som sa dlho zaoberal diplomovkou, prečítal som si jeho niekoľko kníh o Olympijských hrách a Majstrovstvách sveta vo futbale, chodil po archívoch čítať jeho články a hodnotil ich. To všetko asi 5 mesiacov a to sa zabudnúť nedá a tri krát som ju prepisoval na písacom stroji do konečnej podoby. Ak som sa raz preklepol na strane, musel som celú stranu prepísať odznova. A na to sa nedá zabudnúť. A Matop.č nám všetkým povie, že si nepamätá. Ale o desať minút nám povie, že si presne pamätá na to, čo povedal pred 8-mi či 10-mi rokmi. Opäť dve tváre pamäti.

No a závery jeho scenára neexistujú. Mal by si na to najať ďalšiu sestru kamaráta, aby vyvrcholenia dejov mali ten najlepší záver!

Ak prihliadneme na to, že sa bráni zverejneniu práce (možno by sa hanbil za to, čo stvoril a napísal niekto iný a nie on, ako to podpísal), tak je z toho jasné, že možno ani nevedel, aký názov má mať jeho diplomovka. A to či napísal aspoň úvod a záver? Priznal sa, že ju po napísaní ani nečítal a ani ju čítať nebude. A ja tvrdím, že nepísal ani poznámky, ani úvod, ani záver a nevie o tom, čo v nej napísal ani zrnko maku. Jednoducho ju dostal od kamarátovej sestry na podnose. Aj to Chorvátsko znie veľmi podozrivo. To tam odniesol celý veľký počítač s klávesnicou a s veľkým monitorom, aby mohla kamarátka písať? Nepamätám si na nikoho, kto v roku 1988 na Slovensku používal prenosný počítač! Jednoducho klamstvo, na klamstvo. Ale novinári tomu Matovičovi ubližujú. Prečo, keď má také detinské argumenty, ktoré mohol používať na Základnej škole? Azda si myslí náš malý Igorko, že mu to všetci zhltneme, ako učitelia, ktorí majú pochopenie pre takéto detinské výhovorky.

Vyriekol na adresu novinárov aj tieto slová: „Je mi to šuma-fuk. Napíšte si čo chcete!“ Nuž, otrlosť mu nechýba.

Na záver chcem povedať, že som rád, že ho poslanci neodvolali. Koaliční sa prezentovali ako ohnuté konáre z pravej slovenskej vrby a to ma teší. Zažíval som uplynulý týždeň obrovskú frustráciu a veľké stresy z „absťáku“. Kvôli vrcholnej schôdzke v Bruseli som 5 dní nepočul môjho obľúbeného moderátora malého Mátopičnečka na plačovej besede. Toto mi už prosím milovaný Igorko viac nerob, riskuješ moje zdravie! A prosím, aby si zostal sedieť v kormidlovom kresle ako Brežnev, Gottwald, Kenedy, Hitler, Chavez, Kimovia a ďalší vodcovia počas celého svojho života. Humor totiž lieči a ty mi ho dodávaš až až!

Pavel Jacz

Ako ma televízie TA3, JOJ24 a RTVS24 hlboko sklamali.

28.03.2024

Prvá slovenská spravodajská televízia TA3 začala vysielať 11.septembra 2001 a celý deň sa venovala najväčšiemu teroristickému útoku v USA, ktorý v predstihu pred plánovaným začiatkom odštartoval vysielanie TA3. Potom prišli ďalšie tragédie a teroristické útoky a TA3 tak, ako aj všetky ostatné spravodajské televízie vo svete, po celý deň vysielala aktuálne správy z [...]

„Geniálne či genitálne“ progresívne výroky progresívcov Štefunka a Korčoka. Hotový úžas! ! !

15.03.2024

Po ťažkompádnom rozhýbaní sa začínajú v debatných reláciách prezentovať predstavitelia najsilnejšej opozičnej strany PS. Je vlastne šťastím, že sa nepotvrdili výsledky asi dobre zaplatených volebných exitpolov, lebo by to tu vyzeralo tak, ako v predchádzajúcom volebnom období. Možno ešte horšie. Počuli sme od volieb už mnoho slovných perličiek z úst „elity“ [...]

Otvorený list budúcemu šéfovi SaS Gröhlingovi.

07.03.2024

Dobrý deň pán poslanec, mám o Vás už dlhšie svoju mienku, ale nemyslel som si, že v rámci vašej šialenej ideológie dokážete byť pomstychtivá argumentačne tvrdá guma. To, čo ste v nedeľu predviedli ohľadom Ukrajiny v televízii TA 3 v relácii V Politike ma presvedčilo, že Vám absolútne chýbajú dva základné pohľady. Prvý je späť a druhý dopredu. Na ten druhý sa [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.