Naši mobilní operátori všemožne v reklamách oblbujú zákazníkov mnoho krát denne. Je to až otravné, ak prí jednom filme vidíte rovnakú reklamu aj sedemkrát a v ďalšom rovnako. Operátori sú si vedomí toho, že si ľudia nevedia predstaviť svoj život bez minivysielačiek zvaných mobily s mnohými aplikáciami zľahčujúcimi život. Jeden druhému lákajú zákazníkov a doteraz sa najmä s príchodom nových dvoch operátorov ceny znižovali.
No dnes to už neplatí. V jednej časti svojho pôsobenia v káblovom internete si Slovak Telekom neodpustí zvýšenie. A tak som dostal nasledujúci email s názvom:
„Upozornenie: Zmena ceny za služby pevnej siete na adrese…
Vážený zákazník,
ďakujeme Vám za využívanie našich služieb. Záleží nám na Vašej spokojnosti, preto sa dlhodobo snažíme vylepšovať ich kvalitu.
Napriek rastúcim nákladom sa nám doteraz darilo udržať ceny stabilné. Vývoj situácie na trhu však spôsobil, že sme nútení pristúpiť k úprave ceny poskytovaných služieb našim zákazníkom pevnej siete, podobne ako iní operátori na našom trhu.
Pre Vás konktrétne to znamená, že Váš poplatok za Magio Internet sa navýši o 0,90 € mesačne.
Dôvodom na zvýšenie ceny je zvýšenie našich nákladov na poskytovanie služby Magio Internet, ktoré zasahujú do tvorby našich cien. Naše náklady rastú v súvislosti s rastom jednotkových nákladov, infláciou a modernizáciou siete.
Veríme, že i napriek tejto úprave mesačného poplatku oceníte našu neustálu snahu prinášať Vám stabilné a kvalitné služby, vrátane zvýšenej kvality Magio Internetu, poskytovania 24-hodinovej technickej podpory a zabezpečenia širokej a dostupnej predajnej siete.
Úprava ceny bude účinná od 1. 8. 2018. Zmena vo výške Vášho poplatku sa prejaví vo faktúre v mesiaci august. Pri zmene ceny dôjde k podstatnej zmene zmluvných podmienok, preto v zmysle ustanovenia § 44 ods. 8 písm. a) zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách máte ako účastník právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcie, ak neakceptujete tieto podstatné zmeny zmluvných podmienok, a to najneskôr do 31. 7. 2018, resp. do jedného mesiaca od oznámenia podstatnej zmeny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr.
Predmetná podstatná zmena zmluvných podmienok sa vzťahuje na Vašu službu Magio Internet s identifikátorom služby ………
V prípade ďalších otázok alebo nejasností Vám doplňujúce informácie radi poskytneme v ktoromkoľvek Telekom Centre, v pracovných dňoch na bezplatnej Zákazníckej linke 0800123500 alebo kliknite sem.
Ďakujeme za Vaše porozumenie.
S úctou
Silvia Haburaj
Slovak Telekom, a. s.“
Pripomeniem, že mám s Telecomom dve 24 mesačné TERMÍNOVANÉ zmluvy, každú so zmluvnou pokutou za porušenie viazanosti 180 € jednorazovo. A zrazu môžem odstúpiť? Je to trochu čudná praktika. Zmluvné podmienky v tomto prípade porušil Telecom, takže naozaj platí slogan „V našej sieti nič nie je nemožné!!!“. Ani zvyšovanie cien v zmluve s dobou viazanosti vysoko ziskového Telecomu, ktorý napríklad, ak by vypustil jednu či dve reklamy denne v drahých televíziách by nemusel zvyšovať cenu o smiešnych 90 centov. Tu však nejde o sumu, ale o princíp. A tak som pani Haburajovej odpísal nasledovné:
„Vážená pani Haburajová a vážený Telekom. Z hľadiska toho,že mi to nevychádza i napriek termínovanej zmluve Vám budem platiť o 0.90 centov mesačne menej. Verím, že to pochopite i napriek dvojročnej terminovanej zmluve,ktorú som pravidelne platil.
Verím, že budete súhlasiť.
S úctou
Pavel Jacz“
Som zvedavý, akú odpoveď dostanem od Slovak Telecomu.
No a druhú nemožnosť som zažil pred nedávnom, keď sa mi v záruke pokazil mobil. V Telecome som žiadal zachovať údaje v telefóne. Na to mi povedal, pracovník, že to nejde, že mu to systém, ako to zadá ako požiadavku, nevezme a že musím zájsť priamo do Samsungu. A tak som zašiel priamo do záručnej opravovne. Aké bolo moje prekvapenie, keď mi povedali, že nie je problém, ale bude to stáť 15 €. Čudná praktika. Telecom mi predá poruchový mobil Samsung a nemôže akceptovať moju oprávnenú požiadavku na zachovanie všetkých údajov a Samsung, ktorý mobil vyrobil, na mne zarobí za záručnú opravu 15 €. Rozmýšľam, na čo mám taký SMART telefón, ak v ňom nemám mať údaje, za ktoré mi má výrobca ručiť. Samotný telefón, aj keď drahý má minimálnu hodnotu oproti údajom jeho majiteľa v ňom uložených. A zachovanie údajov by malo byť samozrejmosťou a zadarmo.
Nuž, ale peniaze vládnu svetom. A zvrátenosti našich firiem nemajú páru. A teda naozaj platí, že: V našej sieti nič nie je nemožné!!!! Ani flagrantné porušenia zmluvy a absentujúca morálna povinnosť výrobcu a mobilného operátora. Operátora, ktorému platím mesačne od roku 1994 a nie malé peniaze!
...mi bol telefon updatovany a od tej chvile ...
To ste este len na pociatku tychto ich svinstiev.Tak... ...
Keby im chcelo odist co najviac zakaznikov.... ...
Najvačší zlodeji,podrázáci sú Skyling.Tí ...
Na mne teraz "zarobia" 1.80,- mesačne ...
Celá debata | RSS tejto debaty