PREČO NAĎALEJ NEVERÍM SULÍKOVI.

13. marca 2020, paje, Nezaradené

Zaznamenal som včera v debate mnohé reakcie diskutujúcich, najmä od anonyma pia anima. Reagoval by som v debate, ale systém mi neumožňuje reagovať na túto dámu, podľa mojich informácií bývalú vysokú političku. Ale poďme k mojej nedôvere k šéfovi SaS.

Prvým upozornením na meno Sulík boli pre mňa prevody pozemkov firmy OLO, kde bol Sulík riaditeľom a zároveň konateľom súkromnej firmy a teda sám si lacno previedol pozemky na seba. Na jednej zmluve sa objavili dva rovnaké podpisy. Kupujúci bol ten istý človek ako predávajúci teda Sulík. Takéto niečo dokáže iba človek, ktorý vie zatĺkať, klamať, špekulovať a ťažiť zo situácie. Tomu sa hovorí špekulácia a rodinkárstvo. O následnom predaji pozemkov, na ktorom Sulík zarobil na podnikanie v „kopírkovaní“ sa nebudem ďalej rozpisovať.

Spomínam si aj na to, ako som sedel na rannom „dopingu“ v kaviarni v trakte, kde býva Sulík a kde bývajú také zaujímavé esá našej politiky ako exminister zdravotníctva Zajac, bývalý pokladník SDKÚ Palacka, Polka a ďalší. Bolo to dva, alebo tri dni možno týždeň po prvej veľkej roztržke v SaS, keď zo strany odišli po ostrých výmenách názorov a invektív Jozefa Kollár a ďalší. Skoro mi zabehla káva v krku, keď som videl, ako sa srdečne v kaviarni zvítali Sulík s Kollárom. Polhodinová debata bola plná úsmevov a dobrej nálady. Málokto si teda uvedomil, že tá roztržka pred kamerami bola len bohapusté divadlo a klamstvo pre ovčiakov.

Zažil som aj počas pracovného dňa, ako si  naložil do limuzíny predsedu parlamentu vak s golfovými palicami a namiesto do parlamentu išiel  asi debatovať o politike na dobre pokosenú trávičku.

Druhý dôvod na to, aby som neveril slovám Sulíka, bola Sasanka, ktorú sa snažil všemožne zatĺkať a až neskôr sa ospravedlnil za chybu. A vždy pripomína, že sa za ňu ospravedlnil. Na zatknutie sudcov stačila Treema a výpoveď jedného z obvinených. A ja sa pýtam, prečo tak polícia nekonala aj v tomto prípade, kde sa pred kamerou odvíjala korupcia pri voľbe generálneho prokurátora. A zaklincovanie celého prípadu bolo vyhlásenie Sulíka, že sa stal Kočnerovou OBEŤOU, AKO PREDSEDA PARLAMENTU!!! A tomuto faktu, ktorý si Sulík zosynchronizoval s Matovičom mám veriť? Veď to je jeden z najlepších vtipov politika z minulého roku. Naozaj nás má Sulík všetkých za slepých, hluchých, bezhmatových a ešte aj hlupákov. Tejto výhovorke máme veriť, že to bol iba „Kočnerovírus“, ktorý už odznel?

V jednej nedávnej televíznej relácii o Koronavíruse, kde sa útočilo na opatrenia dosluhujúcej vlády povedal Sulík, že Koronavírús má 20 percentnú smrtnosť a je horší ako chrípka. Hľadal som vyjadrenie nejakého naozaj odborníka, aby som tento nezmysel vyvrátil. Myslím si, že ak spomeniem meno viac ako renomovaného lekára profesora Krčméryho, tak to bude stačiť. Vo video rozhovore pre Týždeň pán profesor povedal: U pneumokokov je 20 %, pri chrípke 5 % a COVID-19 teda Koronavírus má iba 3 percentnú mortalitu a to iba pri pridružení sa k ostatným vážnejším chorobám, ktoré majú starší ľudia. Tak potom, čo je vyjadrenie Sulíka? Pravda, alebo propagandistické klamstvo a šírenie paniky? Mám teda veriť slovám Sulíka a jeho čestnosti, spravodlivosti, a morálke? Neverím!

Preto aj nedôverujem jeho včerajšiemu vyhláseniu , kedy zaprel svoje neodporúčanie. Zamával pred novinármi nejakým papierom, v ktorom mu vraj predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Zornice Maukš napísal, že to bolo nedorozumenie a že ten papier je k dispozícii novinárom. A tak som dnes ten list hľadal na internete. No bezvýsledne. Asi to, ako ho vôbec novinárom dal k dispozícii, nestál v nejakom médiu za uverejnenie. A tomuto mám veriť pia anima?

Mám veriť politikovi, ktorý vyhlásil po predchádzajúcich prehraných voľbách, kde sa predčasne pasoval za premiéra, že bude robiť peklo vláde a neustále útočil na koalíciu a najmä na Fica a tvrdil, že je prilepený na stoličke, keď Sulík nie je schopný stolec predsedu opustiť po Sasanke a najmä volebnom debakli, v ktorom stratil od predchádzajúcich volieb 50% voličov? A nebyť volebného „podvodu“ s Ďurišovou manželkou Nicholsonovou, o ktorej bolo od začiatku jej kandidovania jasné, že nenastúpi do slovenského parlamentu a rovnako to bolo jasné aj u Drobu, tak by mohol o poslaneckej prípadne i  vládnej stoličke už len snívať.

Žiaľ, tomuto politikovi začal opäť veriť Mihál, čo na neho nabrýzgal a odišiel s velkým treskotom zo strany a Sulík mu chce dať aj exekutívnu funkciu a stále Sulíkovi verí časť voličov, preto sa dostal aj ako ošúchanec dostal do hry o tróny. A to treba rešpektovať.

Takže vážení „debatiari“, neverím Sulíkovi omnoho viac vecí, ktoré tvrdil (Napríklad aj najlepší program 11 44, ale iba marketingovo (Ak by volebná kampaň trvala ešte mesiac, tak by mu prirastenú brožúru k prsiam museli odstrániť chirurgovia., A tak sa pýtam, pre koľkých voličov je šifrovaný program číslom 1144 najlepší, keď je až tretie kolo u voza a predposledný v parlament? A teda neverím, že to neodporúčanie podpísať  so štátom zmluvy nepovedal Maukšovi a ak to nie je pravda, nech podá na mňa trestné oznámenie a nech to dokáže nahrávkou operátora, alebo operátorov, ak ich mali dotyční iných. Pre všetky tieto atribúty mám v tom jasno!!!

Pavel Jacz