Založ si blog

Ignorovanie je najväčšia potupa aktéra!

V mojej dlhoročnej praxi som sa stretol s niekoľkými ignorovaniami zo strany kritizovaných. To znamená, že moja kritika neoslovila. Nič tak novinára neškrie, ako hádzanie hrachu na stenu. A to sa mi stalo naozaj iba niekoľko krát. Všetci totiž vedeli, že ak mi raz odmietnu mikrofón, potom môžu prísť aj po kolenách a nepriložím im ho k ústam už nikdy. Preto som nemal problémy s respondentami, aj keď som ich kritizoval. Mali tú odvahu a postavili sa pred kameru. Dnes sa to o tých poseroch povedať nedá. Pretvárka je totiž základ ich úspechu. (Spomínam si napríklad na jednu takú pretvárku v podobe pani Zuzany, Zajacovej chvála bohu už bývalej riaditeľky Mestskej polície v Bratislave. Pokiaľ išlo o propagáciu polície, neváhala sadnúť do auta a prísť presne na stretnutie s novinárom, ale ak išlo o tému, ktorá iba troškou smrdela kritikou, tak posielala svojho hovorcu, aby jej kryl chrbát, pretože jej to pretvárka a super zbabelosť nedovolili sa postaviť problému čelom! Jednoducho to nedokázala! Preto sa pýtam, ako je možné, že na čele Mestskej polície dlho bratislavským primátorom táto zbabelá riaditeľka neprekážala???) No, ako som spomínal na úvod nereakcia mi nebola po vôli. Zväčša to však bolo z neinformovanosti kritizovaného.

Kolotoč somarín zo strany opozície sa po smrti Kuciaka s partnerkou rozkrútil podľa scenára. Najmä dve „SUPERSTRANY pardon opravujem SUPERHNUTIA pardon opravujem, výstižnejšie bude SUPERBANDY“ SAS a OĽANO sa predbiehajú, kto bude na druhý deň lepší. A majú úspech. Novinári ako poslušné húsky v radoch prichádzajú na tlačovky, odprezentujú mnohé nepravdivé intrigy a výmysly týchto malých človiečikov, bez akejkoľvek kritiky či rozboru. A to opozičníkom pri zviditeľňovaní sa v národe náramne vyhovuje. Vytĺkali politický kapitál, pričom už dlhšie ich dvojnásobná vražda nezaujíma.

Ale čo by sa stalo, ak by senzačné klamstvá neprišli počúvať na tlačovky novinári, nereagovali by na ne politici? Bolo by to teda totálne ignorovanie a „super odhalenia“ by tak mohli hádzať na stenu ako hrach. Žiaľ, nie je to u nás možné vďaka DenníkuN, Sme, Aktuality,sk a ďalších médií, ktoré sú napojené na Sörosove preplnené finančné studne. Bez nich by to mohli dávno zabaliť, takže pre nich je to existenčná otázka. A keďže sa potápajúci chytá aj slamky, vieme to pochopiť.

Mňa to už prestáva baviť, reagovať na tendenčné rečičky a robiť reklamu klamárom. Ale nevidím inú cestu, ako zastaviť túto deštrukciu štátu v ich podaní. Budú ma aspoň nejakí novinári nasledovať? Uvidíme. Možno by to Sulíka s Matovičom  potom prestalo baviť, lebo normálne uvažujúci obyvatelia Slovenska to už nečítajú, nepočúvajú a ani nesledujú!  Zareagujem iba vtedy, keď to bude treba.

Pavel Jacz

P.S. Na anonymy nereagujem., na to reagujú naše inštitúcie a opoziční politici. A do tej partie ja nepatrím!!!

Ako ma televízie TA3, JOJ24 a RTVS24 hlboko sklamali.

28.03.2024

Prvá slovenská spravodajská televízia TA3 začala vysielať 11.septembra 2001 a celý deň sa venovala najväčšiemu teroristickému útoku v USA, ktorý v predstihu pred plánovaným začiatkom odštartoval vysielanie TA3. Potom prišli ďalšie tragédie a teroristické útoky a TA3 tak, ako aj všetky ostatné spravodajské televízie vo svete, po celý deň vysielala aktuálne správy z [...]

„Geniálne či genitálne“ progresívne výroky progresívcov Štefunka a Korčoka. Hotový úžas! ! !

15.03.2024

Po ťažkompádnom rozhýbaní sa začínajú v debatných reláciách prezentovať predstavitelia najsilnejšej opozičnej strany PS. Je vlastne šťastím, že sa nepotvrdili výsledky asi dobre zaplatených volebných exitpolov, lebo by to tu vyzeralo tak, ako v predchádzajúcom volebnom období. Možno ešte horšie. Počuli sme od volieb už mnoho slovných perličiek z úst „elity“ [...]

Otvorený list budúcemu šéfovi SaS Gröhlingovi.

07.03.2024

Dobrý deň pán poslanec, mám o Vás už dlhšie svoju mienku, ale nemyslel som si, že v rámci vašej šialenej ideológie dokážete byť pomstychtivá argumentačne tvrdá guma. To, čo ste v nedeľu predviedli ohľadom Ukrajiny v televízii TA 3 v relácii V Politike ma presvedčilo, že Vám absolútne chýbajú dva základné pohľady. Prvý je späť a druhý dopredu. Na ten druhý sa [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.