Založ si blog

Archív: február, 2018

Emócie po vražde kolegu novinára s priateľkou ukázali totálny hyenizmus, brutalitu, nenávisť i demokratický bordel.

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }a:link { } Včera som sledoval, počúval a najmä čítal. Čo všetko som sa nedozvedel z úst najmä opozičných politikov a anonymných teda nickových pseudodiskutujúcich. Koľko zla. špiny, hypotéz, svinstiev a totálnych primitivizmov a hlúpostí vyprodukovala bezprecedentná vražda dvoch mladých ľudí. Začnem u politikoch. Tí […]

Pokračovanie článku

Pán poslanec Boris Kollár: „ Naozaj si vyhlásenie k vražde Jána Kuciaka a jeho priateľky myslel vážne? “

Strach je silná motivácia, nie však na mňa (narodil som sa totiž v znamení barana a ľudia narodení v tomto znamení majú strach. egoizmus i obavy potlačenú na minimálnu úroveň) a aj niektorých ďalších novinárov. Ale je ich neuveriteľne málo. Ja som mal asi šťastie, že ešte žijem a to pre dve veci. Moja vyšportovaná telesná konštrukcia odolala kopačke zo zadu do […]

Pokračovanie článku

V Česku podľa M. M. Šimečku nastalo obdobie drámy!

Dlhšie som rozmýšľal, či napísať svoj postreh, ale nakoniec mi nedalo. V týždni pred druhým rozhodujúcim kolom volieb 11.januára, v ktorých si vyberali v Česku svojho prezidenta som si počas jazdy v aute vypočul poludňajší rozhovor „Branislava Závodského naživo“v rádiu Expres (vypočuť si ho môžete na www.expres.sk) . Dvojmenný hosť Martin Milan Šimečka – […]

Pokračovanie článku
764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.